Tabela

Pos Team Pl SD Pts
1. NOSIR Świt II Nowy Dwór Maz. 16 +31 35
2. RKS Mazur Radzymin 16 +20 34
3. WRKS Olimpia Warszawa 16 +14 32
4. KS Dąb Wieliszew 16 +5 30
5. Escola Varsovia 16 +26 29
6. MUKS Unia Warszawa 16 +13 29
7. MKS BUG Wyszków 16 +5 29
8. AP Marcovia Marki 16 +5 25
9. MLKS Victoria II Sulejówek 16 +4 23
10. KS Sokół Serock 16 0 21
11. KS Legionovia II 16 -12 19
12. ŁKS Promnik Łaskarzew 16 -15 17
13. AP Agape Białołęka 16 -4 15
14. LKS Burza Pilawa 16 -23 12
15. LKS Mazur II Karczew 16 -17 9
16. UKS Amur Wilga 16 -52 4
UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY AMUR WILGA

Chodzi o to, żeby
strzelić jedną bramkę
więcej od przeciwnika.

Następny mecz

niedziela, 24 marzec 2019
UKS Amur Wilga vs WRKS Olimpia Warszawa
15:00 | Szpaka, Wilga

Następny mecz (2004)

sobota, 30 marzec 2019
Amur Wilga 2004 vs OKS II Otwock 2004
15:30

Następny mecz (2006)

sobota, 30 marzec 2019
Amur Wilga 2006 vs Sobienie Jeziory 2006
13:45

Następny mecz (2008)

sobota, 6 kwiecień 2019
Amur Wilga 2008 vs Progres Garwolin 2008
00:00

Następny mecz (2009)

sobota, 30 marzec 2019
Amur Wilga 2009 vs Promnik Łaskarzew 2009
10:00

Następny mecz (2011)

sobota, 30 marzec 2019
Amur Wilga 2011 vs AP JŁ Wawer 2011
12:30

aktualności

  • Amur Wilga - Olimpia Warszawa, 24.03 g. 15:00

     
  • "Śmietana" trzymaj się !

    Michał Gajownik, były zawodnik Amura (obecnie Wisła Dziecinów) doznał bardzo groźnego urazu. Podczas meczu sparingowego zderzył się z innym zawodnikiem własnej drużyny, w wyniku czego doszło do pęknięcia jelita. Michał w dniu wczorajszym przeszedł operacje, dziś opóścił oddział intensywnej opieki medycznej (OIOM).

    Michał życzymy szybkiego powrotu do zdrowia !!!

    smietana2

     
  • Dominik Cichecki w Wildze Garwolin.

    Dominik Cichecki został na pół roku wypożyczony do Wilgi Garwolin.
    Dominik grał dla Amura od sezonu 2014/15, rozegrał w sumie 95 ligowych meczy w których strzelił 31 bramek. Pozycje na których grał to środkowy pomocnik, środkowy obrońca, napastnik. Od sezonu 2017/18 pełnił funkcje kapitana drużyny.
    Życzymy powodzenia !!!
     
    dom2
     
  • Plan przygotowań do rundy wiosennej.

    Przedsezonowe sparingi:

     

    • 27.01 KS Sobienie Jeziory (4:2) (B Warszawa II) Z
    • 03.02 godz. 13:00 - Sokół Kołbiel (4:1) (B Warszawa II) Z
    • 16.02 godz. 15:00 - Płomień Dębe Wielkie  (1:2) (LO Siedlce II) P
    • 23.02 godz.15:00 w Miętnem - Bór Regut (A Warszawa II) (1:4) P
    • 02.03 godz. 13:00 w Otwocku - Sokół Celestynów (A Warszawa II) (2:1) Z
    • 09.03 - Hutnik Huta Czechy  (LO Siedlce) (2:4) P
    • 17.03 godz.13:00 w Miętnem - Bad Boys Zastawie  (LO Biała Podlaska) (3:5) P

    23-24.03 (17 kolejka LO) Amur Wilga - Olimpia Warszawa 

     
  • Zmiany w zarządzie klubu.

    W dniu 27.02.2019 odbyło się walne zebranie na którym ustalono skład zarządu klubu na nową kadencję.

     

    Zarząd klubu UKS Amur Wilga:

    • Budynek Marcin - Prezes Zarządu
    • Głowala Mateusz - Wiceprezes
    • Pyza Paweł - Sekretarz
    • Jaworska Emilia - Skarbnik
    • Woźniak Wiesław - członek zarządu
    • Kołtun Marcinczłonek zarządu
    • Lodowski Robertczłonek zarządu
    • Grzywacz Błażejczłonek zarządu
    • Kołnierzak Katarzynaczłonek zarządu

    Komisja Rewizyjna:

    • Ogrodnik Iwona
    • Węgrzynek Tomasz
     
  • Nabór do drużyny dziewcząt !

    amurwomen

     
  • Tradycyjny mecz Wigilijny

    Zgodnie z klubową tradycją, 24 grudnia na stadion Amura przybyli sympatycy klubu aby rozegrać mecz Wigilijny.

    wigilia2018www

     
Norge - 19/03/2019 - 19:29

Smietana trzymaj się i wracaj do zdrowia

Neorg - 19/03/2019 - 19:28

Powodzenia Domino

Dead - 19/03/2019 - 09:04

Podczas ostatniego sparingu Wisły, Śmietana zderzył się innym zawodnikiem Wisły, na tyle niefortunnie że pękło mu jelito. Wczoraj miał operacje.

Kibic - 17/03/2019 - 15:47

Słabo wyglądał ten ostatni sparing.

Dead - 16/03/2019 - 19:20

ostatni sparing z Bad Boys Zastawie w Wildze, niedziela 17.03 o godz. 13:00

Dead - 15/03/2019 - 17:19

Nowy bramkarz w Promniku Łaskarzew! Miłosz Mokwa został wypożyczony na pół roku z Znicz Pruszków.

Dead - 14/03/2019 - 13:51

Filip Gac będzie wiosną reprezentował barwy Burzy Pilawa.

amur - 09/03/2019 - 17:34

też słyszałem że mają się połączyć Amur - huta 2-4

M.FF - 09/03/2019 - 17:12

Jak Amur w sparingu z HHC?

Ha ha - 09/03/2019 - 13:17

Też tak słyszałem

Aurora - 09/03/2019 - 11:34

Nie da rady, podobno Wilga Garwolin ma się łączyć z Sobieniami to my już nie będziemy im przeszkadzać.

Kabaret - 08/03/2019 - 21:45

Wy powinniście razem Z SOBIENIAMI się połączyć, i byście sobie grali na poziomie NIE czyli B KLASA?

mylisz się - 08/03/2019 - 11:34

znasz sie i mylisz

masz racje - 08/03/2019 - 11:29

mylisz sie i nie znasz

M.FF - 08/03/2019 - 07:50

Może ja się mylę i nieznam ,ale uważam ,że na tym szczeblu rozgrywek to nie powinno byc mowy o,jakiś transferach.Gać powinni zawodnicy lokalni.Transfery to od III ligi w górę .

XD - 06/03/2019 - 17:43

To nie plotkuj

Ohoho - 06/03/2019 - 14:25

Wy nie rozumiecie że plotka łatwo się rozchodzi i później możecie mieć problem z pozyskaniem jakiegokolwiek zawodnika. Nikt nie będzie chciał do was przyjść skoro później zawodnicy maja problem z odejściem od was... Patologia

Do spoko - 06/03/2019 - 13:47

Chciałbyś ?

spoko - 06/03/2019 - 11:51

no stress, to pewnie i tak się rozjebie przed końcem sezonu więc wszyscy będą wolnymi zawodnikami lol

Śnisz - 06/03/2019 - 11:35

Inni też by chcieli odejść i nie mogą więc nie płacz..

Ihaha - 06/03/2019 - 07:51

Dajcie chłopakom grać gdzie chcą a nie na siłę ich przetrzymywac... Cichecki, Pasnicki, Zalewski

guest - 05/03/2019 - 15:45

Marcin Wrzosek poprowadzi w rundzie wiosennej Orzeł Unin.Nowy szkoleniowiec Orła ma na koncie pracę z juniorami Mazura Karczew. Na stanowisku zastąpił Janusza Kowalskiego, który odpowiadał za wyniki drużyny z Unina przez ostatnie dwa lata.

reszta - 02/03/2019 - 20:30

Olimpia Warszawa - LKS Chlebnia (LO) 4:5

reszta cd. - 02/03/2019 - 19:12

Sokół Serock - Legia Warszawa (CLJ) 1:5, Unia Warszawa - Laura Chylice (LO) 5:0, Victoria II Sulejówek - Hutnik Warszawa (IV) 3:1

reszta - 02/03/2019 - 19:11

Agape - KS Teresin (LO) 0:2, Bug Wyszków - Ostrovia Ostrów M. (LO) 4:1, Burza Pilawa - Polonia II Warszawa (A) 3:6, Dąb Wieliszew - Nadnarwianka Pułtusk (LO) 1:3, Legionovia II - Dąb II Wieliszew (B) 4:1, Legionovia II - Żbik Nasielsk (LO) 3:2, Mazur Radzymin - Mazovia Mińsk Mazowiecki (IV) 3:1

ŁUKASZ - 02/03/2019 - 17:43

Amur - Celestynów 2:1. Błaszkiewicz, Gontarz S.

do Robi - 02/03/2019 - 11:13

z CKS Celestynów, sokół odleciał do Kołbieli ;)

Robi - 02/03/2019 - 08:37

Dziś 16.00 w Otwocku mecz z Sokół Celestynów

Lwg - 02/03/2019 - 08:36

Napinacze internetowi. Mogłeś przyjść na zebranie to byś został kierownikiem o wycinki drzew w lesie

Olala - 01/03/2019 - 14:09

Ten cały klub to wielki kabaret

Ciastek - 01/03/2019 - 08:41

Pamietajcie, że do wice mówi się również Panie Prezesie:)

Kibic - 28/02/2019 - 12:07

Dudek tylko wice? :D

Dead - 27/02/2019 - 13:12

dzis kolejne spotkanie wyborcze o 19:00

Dead - 23/02/2019 - 17:44

z Regutem 1:4 w dupe

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Kibic - 23/02/2019 - 14:51

Fajnie fajnie

Xxx - 23/02/2019 - 06:52

Obecny zarząd przestał istnieć, nowego nie ma. Będzie drugie spotkanie wyborcze.

D - 22/02/2019 - 21:56

Trzeba było przyjść

x - 22/02/2019 - 21:40

jak po zebraniu?

Ciekawy - 22/02/2019 - 13:37

Zmiencie tego prezesa jak najszybciej...

Amur - 21/02/2019 - 18:05

Serdecznie zapraszamy na piątkowe zebranie sprawozdawczo wyborcze to jest 22.02 godz. 19.00 na obiekcie przy boisku .

do MK - 17/02/2019 - 14:02

to głupota, jakis trol tak napisał.

MK - 17/02/2019 - 13:14

Skąd to info o grze Dominika w sparingu Wisły?? Byłem na meczu i go nawet na trybunach nie było

odeszli w ciągu 3 lat cd. - 17/02/2019 - 10:30

i pewnie o kilku osobach zapomniałem bo jest ich tak dużo...

odeszli w ciągu 3 lat cd. - 17/02/2019 - 10:29

WROCHNA PAWEŁ - zrezygnował z gry, obecnie treningów nie wznowili: Cichecki Dominik, Świder Rafał, Paśnicki Damian, Pyrzanowski Damian, Mikulski Mateusz

odeszli w ciągu 3 lat cd. - 17/02/2019 - 10:28

LODOWSKI BARTOSZ - Ks Sobienie Jeziory,BIEŃKO MICHAŁ - zrezygnował z gry,OSTOLSKI JAKUB - zrezygnował z gry,OSTOLSKI ROBERT - zrezygnował z gry,PIETRYKA ARTUR - zrezygnował z gry,WIDŁAK ŁUKASZ - zrezygnował z gry,WINEK BARTŁOMIEJ - zrezygnował z gry,WINEK PIOTR - zrezygnował z gry

odeszli w ciągu 3 lat - 17/02/2019 - 10:28

LEWANDOWSKI ŁUKASZ - Ks Sobienie Jeziory,WICHOWSKI MAREK - Burza Pilawa,ZALEWSKI MICHAŁ - Orzeł Unin,STRZEŻKA MICHAŁ - Wisła Dziecinów,GAJOWNIK PIOTR - Wisła Dziecinów,GAJOWNIK MICHAŁ - Wisła Dziecinów,GŁOWALA PRZEMYSŁAW - Wilga Garwolin,FIC DANIEL - Wilga Garwolin

Aurora - 17/02/2019 - 09:21

Teraz prezes próbuje siła blokować zawodników i robi sobie wśród nich wrogów. Zamiast ich blokować, stwórzcie taką sytuacje w klubie że zawodnicy sami z siebie będą chcieli tu grać. "Z niewolnika nie ma pracownika."

Aurora - 17/02/2019 - 09:15

Nie rozumiem co się dzieje w tym klubie. Co pół roku ktoś z niego odchodzi. Najgorsze że zawodnicy odchodzą często dlatego że po prostu nie chcą grać w Amurze, nie dlatego że chcą grac gdzie indziej a dlatego że nie chcą grać tutaj.

ok - 16/02/2019 - 21:56

cichecki nie gra nigdzie

Geh - 16/02/2019 - 21:21

Jako Napastnik

Geh - 16/02/2019 - 21:21

Jako Napastnik

Himno - 16/02/2019 - 21:20

Cichecki dziś w sparingu grał w Wiśle

ok - 16/02/2019 - 18:44

prezes moze zostac niech sie zarzad zmieni

amur - 16/02/2019 - 16:19

1-2 Amur przegrywa

Haah - 16/02/2019 - 15:29

Jaki wynik z Dębe?

do C.k. - 14/02/2019 - 14:53

a ja mam nadzieje, że się zmieni

C.k - 14/02/2019 - 12:53

Mam nadzieje ze prezes sie nie zmieni

król życia - 14/02/2019 - 10:25

22.02 wybory prezesa !

Dead - 12/02/2019 - 16:22

Nie śmiej się Marcin.

Hehe - 12/02/2019 - 10:08

I co Zalewski jednak u was grać nie będzie.... Hahah a u nas w burzy Gac

do pyrzan - 10/02/2019 - 20:40

wznawiaj treningi bo do składu się nie załapiesz

Do kibic - 10/02/2019 - 15:32

No nie gra, ale pod czym on tam siedzi to nie wiadomo.

Kibic - 10/02/2019 - 13:45

Podobno Pyrzan nie gra bo pod panroflem siedzi

Łukasz - 09/02/2019 - 16:52

Burza Pilawa - Fenix siennica 2:0, Mazur Radzymin - Czarni Węgrów 1:2, Sokół Serock - KS Łomianki 3:3, Unia Warszawa - Ząbkovia Ząbki 2:4, Victoria II - PKS Radość 1:1, Dąb Wieliszew - Sona Nowe Miasto 4:3

Henem - 09/02/2019 - 15:54

Akurat jestem kibicem Celestynowa, i Dziecinow ładnie gra, to właśnie chyba tobie sie zaciął telewizor, Wisła bez zadnej lagi gra, ładna piłke grają

Timon - 09/02/2019 - 15:52

Chłopie zmień dilera

Napinacze - 09/02/2019 - 11:05

Dziecinow gra tak cały czas i mają rezultaty. Nie przypominam sobie żeby wczoraj były grane lagi. Chyba ci się telewizor zaciał i zaćmienie na oczy ci osiadł, hahaha ??Walczyć trenować, Amurek musi Panować!!!

Zajc - 09/02/2019 - 10:03

Tylko laga

Haha - 09/02/2019 - 09:08

Przestań pisać głupoty. Młodzi grali z 5 minut. Tak to mieliście napinke. Musicie się pogodzić, że wygrał Amur.

Ojoj - 09/02/2019 - 06:46

Oglądam amura od lat... Źle to wygląda... Cała taktyka to tylko długa piłka i niech się dzieje co chce.... Póki Unin grał pierwszym składem wygrywali 2-0 pod koniec pierwszej połowy weszły jakieś dzieci i amurek strzelił 3...do tego momentu Amurka nie było... Na plus gra błaszcza

Amur - 08/02/2019 - 21:59

potwierdzam słowa trep Daro i Dominik a naprawdę będzie to wyglądać nieżle

Trep - 08/02/2019 - 21:54

Dobrze, widać chęci do gry. Darek I Domino grajcie z Amurem dalej a powalczymy!

Amur - 08/02/2019 - 21:09

Brawo widać progres chłopaki 4-2 do przodu z Uninem tak trzymać

Dead - 08/02/2019 - 16:26

Dziś w mietnem nieoficjalna gierka z Uninem. Zdaje się że o 20:00

Co robimy - 08/02/2019 - 14:25

Swider i Paśnicki odchodza, nie wiem czy ktoś przychodzi.

Trep - 08/02/2019 - 08:13

To jak, są jakieś ruchy z klubu i do klubu?

Łukasz - 04/02/2019 - 09:43

sparingi cd.: Escola Varsovia - Przyszłość Włochy 4:2, Marcovia Marki - KS Konstancin 3:2, Mazur II Karczew - Józefovia Józefów 0:2, Świt II - Sona Nowe Miasto 2:4, Victoria II Sulejówek - Orły Zielonka 7:1, Bór Regut - Wilga Miastków 0:0, Hutnik Huta Czechy - Bizon Jeleniec 5:2

Łukasz - 04/02/2019 - 09:38

sparingi: Promnik - Jastrząb Żeliszew 8-1, Mazovia II M.M. - Burza Pilawa 6-0, Wilga Garwolin - Mazur Radzymin 1-5, Orzeł Unin - Naprzód Skórzec 4:3, Zryw Sobolew - Wisła Maciejowcie 2-4, Bug Wyszków - Drukarz Warszawa 3:2, Dąb Wieliszew - Miedzanka Miedzna 7:1

Wow - 03/02/2019 - 20:37

no śmiesznie w chuj, kupa śmiechu ! lol

Ciekawy - 03/02/2019 - 20:06

To Dominik już nie chce odejść?? Śmiesznie

ok - 03/02/2019 - 18:33

tak

Mm - 03/02/2019 - 17:41

Dominik Cichecki strzelił?

amur - 03/02/2019 - 17:01

kogo nie było dzisiaj na sparingu

amur - 03/02/2019 - 15:50

trenować a wyniki będzie widać . brawo chociaż to tylko sparing nie którzy grali pierwszy raz ze sobą, widać progres

adm - 03/02/2019 - 14:46

W drugim sparingu, pokonujemy w Kołbieli tamtejszy Sokół 1:4 . Bramki strzelali: testowany, Cichecki, Kołodziejek, Kosobucki.

Can - 03/02/2019 - 10:48

Dwóch z Azji się zgłosiło, ale nie przeszli testów medycznych

Gutek - 02/02/2019 - 22:46

Może kogoś z Azji sciagnijcie

Kosa98 - 02/02/2019 - 17:54

Pewne info to możesz mieć jak sobie przy porannej kawie włączysz Dzień Dobry TVN.

Kosa98 - 02/02/2019 - 17:51

2 Z Ghany i 1 z Ukrainy

Kosa98 - 02/02/2019 - 17:50

19 w piątek na treningu 7nowych

Timon - 02/02/2019 - 16:46

Ilu nowych w Amurze? Sobienie też nic nie grają

Bolek z Sobien - 02/02/2019 - 16:46

Amurek sie rozpada, dawać ich do sobien

Lol - 02/02/2019 - 16:06

Paśnicki odchodzi z Amura, pewne info.

Anuluj

Tabela klasa okręgowa 18/19

Pos Team Pl SD Pts W D L
1. NOSIR Świt II Nowy Dwór Maz. 16 +31 35 11 2 3
2. RKS Mazur Radzymin 16 +20 34 10 4 2
3. WRKS Olimpia Warszawa 16 +14 32 10 2 4
4. KS Dąb Wieliszew 16 +5 30 9 3 4
5. Escola Varsovia 16 +26 29 9 2 5
6. MUKS Unia Warszawa 16 +13 29 9 2 5
7. MKS BUG Wyszków 16 +5 29 9 2 5
8. AP Marcovia Marki 16 +5 25 7 4 5
9. MLKS Victoria II Sulejówek 16 +4 23 7 2 7
10. KS Sokół Serock 16 0 21 6 3 7
11. KS Legionovia II 16 -12 19 6 1 9
12. ŁKS Promnik Łaskarzew 16 -15 17 5 2 9
13. AP Agape Białołęka 16 -4 15 3 6 7
14. LKS Burza Pilawa 16 -23 12 3 3 10
15. LKS Mazur II Karczew 16 -17 9 2 3 11
16. UKS Amur Wilga 16 -52 4 1 1 14

Tabela III liga okręgowa Trampkarz (2004)

Pos Team Pl SD Pts W D L
1. Amur Wilga 2004 0 0
2. Bór Regut 2004 0 0
3. Academy RFT 2004 0 0
4. OKS II Otwock 2004 0 0
5. Warszawska AP 2004 0 0

Tabela IV liga okręgowa Młodzik (2006)

Pos Team Pl Pts W D L
1. Korona II Góra 2006 0
2. Sobienie Jeziory 2006 0
3. GKS Osieck 2006 0
4. Amur Wilga 2006 0
5. Mazur Karczew 2006 0
6. Snajper Sośninka 2006 0

Tabela IV liga okręgowa Orlik (2008)

Pos Team Pl Pts W D L
1. Amur Wilga 2008 0
2. Wisła Dziecinów 2008 0
3. Mazowsze Miętne 2008 0
4. Progres Garwolin 2008 0
5. Advit Wiązowna 2008 0

Tabela IV liga okręgowa E2 Orlik (2009)

Pos Team Pl Pts W D L
1. Iskra Pilawa 2009 0
2. Progres Garwolin 2009 0
3. Promnik Łaskarzew 2009 0
4. Amur Wilga 2009 0
5. Sokół Kołbiel 2009 0
6. Wilga II Garwolin 2009 0

Tabela IV liga okręgowa Żak (2011)

Pos Team Pl Pts W D L
1. Amur Wilga 2011 0
2. Bór II Regut 2011 0
3. Vulcan Wólka M. 2011 0
4. Sokół Kołbiel 2011 0
5. Radość Warszawa 2011 0
6. AP JŁ Wawer 2011 0

Amur Wilga

DSC_0160
DSC_0304
DSC_0109
DSC_9820
DSC_8732
DSC_8558
DSC_8567
DSC_1766

Sponsorzy i Partnerzy